poniedziałek, 1 lutego 2016

Starajcie się!

"Wy starajcie się o większe dary: a ja wam wskażę drogę jeszcze doskonalszą." Te słowa pochodzą 
z dzisiejszego drugiego czytania z 1 Kor. I najbardziej zwróciły moją uwagę na Eucharystii.


Jak mogę się do nich odnieść swoim życiem? Pierwsze, co mi przychodzi na myśl, to rozwijanie moich talentów. Ale to takie oczywiste i banalne! 

Konfrontując się z tym, co dziś wydarzyło się w moim małżeństwie, mogłabym popracować właśnie nad relacją z mężem. I nie chodzi mi 
o jakieś radykalne zmiany, ale o dopracowywanie drobnej kwestii; 
o staranie się właśnie o te większe dary dla nas. Obydwoje mamy takie samo nastawienie do planowania wolnego czasu- tak samo ciężko przychodzi nam coś kreatywnego i ciekawego przedsięwziąć. Skoro zależy mi na naszym wspólnym dobru (no ba!) to oficjalnie postanawiam się zabrać za tą pomału ciążącą nam piętę Achillesową- tak, żebyśmy obydwoje byli zadowoleni.

I wierzę, że dzięki temu otwieram się na możliwość jeszcze doskonalszej dla nas drogi ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.