piątek, 5 lutego 2016

Niczego nie żałuję.

Tak myślę, że to musi być piękne uczucie, odchodzić z tego świata 
z poczuciem, że się niczego nie żałuje.

Często wokół mnie powtarzane są słowa: "Bardziej będzie się w życiu żałowało tego, czego się nie zrobiło, niż tego, co się zrobiło, nawet jeśli nie było trafne". Wsłuchując się w nie, warto zapewne korzystać z chwili 
i okazji, być aktywnym i gotowym na nowe wyzwania. Nie wiadomo przecież, kiedy kolejna szansa powróci.

Osobiście przyznaję, że zrobiłam w życiu kilka kroków, z których dumna nie jestem. Czy jednak mając kolejną możliwość, poszłabym inną drogą? Chyba nie. Każda sytuacja czegoś mnie nauczyła, doprowadziła do konkretnych wniosków. Ludzie wzbogacili doświadczeniami i głębią relacji. Uważam, że póki co, nie żałuję. Ale mam też nadzieję, że trochę życia i decyzji jeszcze przede mną;)

I oczywiście na koniec klasyk, który mnie skłonił do refleksji:


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.