piątek, 29 stycznia 2016

Trudno się zdecydować?


Dziś o decyzjach.

W sumie przez wiele lat ciężko mi było je podejmować. Wolałam, by ktoś zrobił to za mnie, albo przynajmniej zasugerował rozwiązanie, którym mogłabym się pokierować. Tak było wygodniej, prościej, łatwiej "przypodobać się" i ewentualnie zrzucić na kogoś winę.

Dość!

Wreszcie uważam (dojrzałam), że nie warto tkwić w punkcie, z którego się nie rusza do przodu. To moje życie i mocno CHCĘ je przeżyć po swojemu, z moimi- lepszymi czy gorszymi- ale właśnie MOIMI decyzjami, których konsekwencje jestem gotowa ponieść.



... Myślę nad tym, co napisałam. Brzmi buńczucznie, ale utożsamiam się z każdym słowem. A Ty, gdzie się odnajdujesz: żyjesz swoim życiem czy pozwalasz innym decydować za Ciebie?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.